Monday 13 January 2014

GUNDAM : SAZABI VER. KA

Jadi semalam memang hari yang paling excited bagi aku la. Banyak benda yang meng-excited-kan sampai rasa nak deman. Mula-mula teman "Cik Puan" pergi pilih baju untuk pre-wedding photoshoot. Dari jam 11.00 pagi sampai 3.00 petang duduk di bridal..almaklum kena pilih 7 pasang baju, pilih background dan pilih tempat untuk shooting outdoor. Mujur 4 jam itu adalah 4 jam yang menyeronokkan tapi rasa mcm tak cukup. Tak terasa waktu berlalu. Ok..abaikan pasal bridal tu. Lepas abis urusan di Bridal aku ambil kesempatan untuk ke kedai Gundam sebab dah janji dengan tokei kedai untuk ambik "barang baik" yang dah ditempah sejak dari awal bulan November tahun lepas.


Besar tu kotak dia kan? Siap ada pelekat Fragile. Apa ada di dalam? 


Ya!! SAZABI VERSI KATOKI a.k.a Ver. Ka. Ini memang "moster". Kelebaran kotaknya hampir menyamai saiz kotak PG (Perfect Grade) OO Raiser wahal baru saiz MG (Master Grade).


Ilustrasi pada kotak yang memang awesome to the max

RUNNER
Seperti yang digembar-gemburkan sebelum ini, saiz MG kali ini amat besar dan runner memang kaw-kaw banyak (So ni projek jangka masa panjang ni hihihi). Jadi memang mencabar untuk disiapkan bagi orang orang bekerja macam aku ni. Mana lagi sibuk dengan kerja...penat lagi..outstation lagi..belum lagi dugaan kemalasan yang tinggi. 



Alaa..sikit ja pun...baru 8 bungkus. Tak la banyak mana pun kan...


Haa..ambik ko..bukan 8 tapi 14 bungkus yang dalam setiap bungkus paling kurang 2-3 runner. 



Muka surat terakhirnya ja ada gambar warna warni. Yang lain hitam putih macam zaman P. Ramlee. Jadi bila nak memulakan proses binaan ni? Tunggu la dulu kan...esok cuti boleh la mulakan dengan katam buku manual dulu malam ni haahaaa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...